Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

 

1. Základní ustanovení

Provozovatelelm internetového obchodu www.kennyshop.cz je Baby club Kenny, Sosnová 411, 739 61 Třinec, IČ: 26837277, DIČ:CZ26837277, č.ú.: 2901162727/2010, IBAN: CZ2620100000002901162727, BIC: FIOBCZPPXXX

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.kennyshop.cz Kupující učiněním objednávky tyto obchodní podmínky akceptuje. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné. Právní vztahy, vzniklé uzavřením kupní smlouvy, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

 

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou položky výslovně uvedené v návrhu kupní smlouvy - objednávce (dále jen zboží).

 

3. Objednávka zboží

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech formulářem předepsaných údajů. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím a jeho úhradou.

 

4. Vrácení nebo výměna zboží

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 v případě neosobního způsobu doručení zboží odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez uvedení důvodů. Pokud se tak rozhodne, je povinen v uvedené lhůtě vrátit zboží na adresu prodávajícího. Poštovné a balné za odeslání vraceného zboží hradí kupující. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem kupujícímu vrátí odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Pokud nebude vrácené zboží v původním obalu, bude nést známky používání, bude poškozené, nebo nebude kompletní, má prodávající právo úměrně snížit vracenou částku za zboží. Zboží nelze vracet na dobírku. Výměna zboží je možná pouze po předchozí dohodě. Je-li zboží skladem, výměnu provedeme. Poštovné a balné ve výši 100 Kč za zaslání vyměněného zboží hradí kupující.
V případě vrácení zboží nebo požadované výměny vyplňte a přiložte ke zboží, Reklamační formulář

 

5. Záruka, reklamace

Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Začátek záruční doby je den převzetí věci kupujícím. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně (emailem), bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží prodávajícímu. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží, slevou z kupní ceny či vrácením zaplacené kupní ceny. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
V případě reklamace zboží vyplňte a přiložte, prosím, reklamační formulář, který naleznete v zápatí na e-shopu, nebo Reklamační formulář

6. Platební podmínky a doprava

Nabídkové ceny uvedené na www.kennyshop.cz jsou platné v okamžiku objednání. Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Kupující uhradí zboží jedním z těchto způsobů: platba v hotovosti (při převzetí zboží dobírkou či osobním odběru), platba převodem (na č.ú.: 2901162727/2010, variabilní symbol je číslo objednávky) nebo složením na účet. Objednávky zboží nad 2 500,- Kč lze platit pouze převodem. Není-li objednané zboží uhrazeno do 14 dnů od potvrzení objednávky kupujícím, stává se objednávka neplatnou (neplatí pro osobní odběr, kdy je doba dodání 2 až 4 týdny).

Pro zásilky po České republice je možná pouze platba v českých korunách.

Do zahraničí zboží nezasíláme! Mimo Slovenskou republiku.

Přepravné se mění podle kupujícím zvoleného druhu doručení a způsobu platby.

Ceny přepravného:

Při platbě převodem činí poštovné:

- 100 Kč (zasíláme jako balík do ruky).

Při platbě dobírkou činí poštovné:

- 150 Kč (zasíláme jako balík do ruky).

Při nákupu nad 3 000,- Kč je poštovné zdarma, v případě doručení na dobírku budou účtován pouze poplatek za dobírku ve výši 50 Kč.

Při osobním odběru zboží činí expediční poplatek 40 Kč.

Vybrané místo osobního odběru je nutné napsat k objednávce do poznámky. 

Místa pro osobní odběr:

  • Sklad eshopu kennyshop.cz - Třinec, ul. Sosnová 411 (prac. doba 8,00 - 14,00)

Dále je pak možno odebrat zboží v centrech Baby clubu Kenny na 3 místech v ČR. Zboží je odesíláno ze skladu v Třinci, proto je vždy nutné domluvit se nejdříve na tel. 736 520 589, zda již bylo zboží do centra doručeno a poté se domuvit na tel. příslušného centra na době předání (každé centrum má jinou, vždy různorodou otevírací dobu). Pozor, nejedná se o kamenné prodejny a proto je vždy nutné zboží nejdříve objednat! Při objednávce uveďte místo odběru do poznámky.

  • Baby club Kenny v Třinci - ul. Lesní 337 - vždy po domluvě na tel. 736 520 415
  • Baby  club Kenny ve Frýdku-Místku - Panské Nové Dvory 3766, vždy po domluvě na tel. 736 520 414
  • Baby club Kenny v Praze-Modřanech - Platónova 3287/26 - vždy po domluvě na tel. 736 520 403

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Je-li zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.

Když se zboží nepřevezme.

Pokud si zákazník nepřevezme balík, je povinen uhradit náklady na zbytečnou dopravu. Porušením této povinnosti se kupující  vystavuje sankci.

7. Doba dodání zboží

Pokud je zboží skladem, objednávky přijaté v pracovní dny odesíláme nejpozději do dvou dnů (při platbě dobírkou) nebo hned po připsání platby na účet (při platbě převodem).

Pokud zboží není skladem, budete obratem informováni o dostupnosti zboží a za jak dlouho by mohlo být expedováno. Zboží se vždy snažíme expedovat v co nejkratší možné době.

Zboží zasíláme Českou poštou jako balík do ruky - dodání do druhého dne od podání.

Osobní odběr slouží pouze jako doplňková možnost dodání zboží z důvodu nepravidelného navážení zboží do center Baby clubu Kenny. Doba dodání se tak prodlužuje na 2 až 4 týdny. Zvažte tedy, zda jste ochotni akceptovat delší dodací lhůtu či nebude-li pro Vás vhodnější zaslání zboží Českou poštou.

 

8. Ochrana osobních údajů

Internetový obchod www.kennyshop.cz děkuje za Vaši důvěru a zavazuje se, že bude chránit Vámi poskytnutá data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí se zařazením a archivováním osobních údajů do databáze prodávajícího. Prodávající se zavazuje neposkytovat tyto údaje třetím osobám. Na Vaše přání můžeme Vaše údaje z databáze vymazat.

9. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporů lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).